نویسنده


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



این وبلاگ رو تقدیم میکنم به تمام دختر وپسرای که عاشقند و پای عشقشان میماند........حتی کسانی عاشق نیستند..............نظر یادتون نره (این وبلاگ متعلق به تمامی مردم میباشد)

لطفا نظر گرم خود را در مورد وبلاگ بدید؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان د نــیــای عــــاشـقــــ��ـــــــــــــ ــــى و آدرس love859.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 808
بازدید ماه : 1631
بازدید کل : 62117
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 107
تعداد آنلاین : 1


فال عشق

آمار مطالب

:: کل مطالب : 226
:: کل نظرات : 107

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 808
:: بازدید ماه : 1631
:: بازدید سال : 5162
:: بازدید کلی : 62117

RSS

Powered By
loxblog.Com

مجال هن هـمین باشد که پـنـهـان عشق او ورزم....

نویسنده
جمعه 6 دی 1398 ساعت 22:3 | بازدید : 1430 | نوشته ‌شده به دست علیرضا | ( نظرات )

با سلام خدمت دوستان عزیزم بنده طی چند روز آینده قراره یک سایت با موضوعات دانلود . عاشقی .اس اسم اس.نرم افزار.و.... طراحی و به عرصه اینترنت وارد کنم.

من خودم طراح وب سایت هستم و حدودا 3 سالی هست که این کار رو انجام میدم و حرفه ای در زمینه وب هستم.

من برای این که بتوانم سایت خوبی رو معرفی کنم نیاز به نویسنده های خوب دارم

من برای این سایت از سیستم مدیریت محتوا قدرتمند وردپرس استفاده میکنم.(اگر نویسنده خوب باشه و با وردپرس بلد نباشه من خودم به شخصه به او آموزش خواهم داد)

از دوستانی که قصد دارند من رو در این عرصه یاری کنند با آی دی بنده تماس بگیرند اگر که جواب داده نشد به این شماره با موضوع نویسنده اس ام اس بزنید.

نویسنده ها استخدام میشوند و دارای حقوق میباشند.

Yahoo ID :Haj_atom

Mobile:09395989066

با تشکر

 





:: موضوعات مرتبط: شعر , عاشقانه , داستان های عاشقانه , جملات زیبای عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: استخدام , وبلاگ نویس , دانلود , استخدام نویسنده , ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: